söndag 13 februari 2011

Söndag/spår

Idag har vi spårat på söderåsen.
Härligt boxergäng
Lotta&Alva
Jessica&Malte
Fredrik&Royal
Erik&Mira
Lollan&Silahs
Gunilla&Vega
Elin&Astrid

Nu när jag skriver detta, så inser jag att alla utom jag har EN hund. Jag har TRE.. haha

Klockan 10 va vi på plats, la vars ett "likadant" spår till Vilda&Ebba
Ett spår på ca 250-300 meter med två vinklar till Albin
och ett bebis spår till Atrid med 2 leksaker.

Astrid va först ut, precis som med alla valpar så visste hon inte riktigt varför vi stod där och tuggade lite pinnar mm.
Nästa gång ska jag göra en retning , hon behöver lite hjälp för att förstå att hon ska leta efter leksaker.
Albin gjorde ett klockrent spår, han håller sig i spåret, plockar sin apporter och är verkligen skit duktig :)
Sen va det Vildas tur ..
Det gick .... åt skogen! Inga kommentarer.
Sen va det Ebbas tur ..
Det gick .. åt helvete dåligt! (oj ursäkta). Det börjar med att jag ska släppa på henne, då drar hon iväg så linan bara bränner till och jag får släppa henne!!!!! Då har det gått hål på vantarna på flera ställen. Arg som fan fick jag kalla in henne och ja .. sen gick det bara utför.
Får nog fixa nya spårapporter efter att ha lämnat sådär 10 st efter sig idag.
Jaja ... nu ska jag inte spåra mer med dem. Haha, jooodå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar