tisdag 22 februari 2011

sjukis !

jag börjar bli sjukis :(
eller ÄR sjukis. men jag överlever, än så länge.
I morse när jag skulle stiga upp så va det nästan omöjligt. sjukt trött !! Jag fick verkligen kämpa, och ändå la jag mig 21.30 igår kväll!

efter jobb kom patrik och svärmor susanne och hämtade mig. vi åkte och åt aldas goooda baugetter och för att sen åka vidare till din veterinär. lilla maja skulle ta prover.
Och vem träffar jag inte där om super söta kimbo :) ja .. även annelie!
fick även träffa hennes nya vovvsing nelly, en boxer-blandis. lugn och söt :)

vi åkte snabbt och lämnade susanne och maja och körde hem och hämtade hundarna. de hade varit ensamma några timmar och vi hade två val, antingen köra slut på dem i skogen eller på klubben.
De skulle vara ensamma igen kl 14-18 eftersom vi skulle passa barnen. Det blev klubben.

Alla tre va otroligt duktiga, verkligen kanon energi och glädje. Albin&patrik va duktiga, de tränade in ett läggande under gång :)

sen satt vi som sagt barnvakt, ja va inte alls kry så patrik fick stå för lekarna och jag tittade på pippi ;p

nu är jag trött igen, får väl laga lite middag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar