lördag 26 februari 2011

leeeeeeeeedig !!

sådär. efter sex arbetsdagar är jag äntligen ledig imorgon. åter på jobb på måndag !

igår hade vi en mys fredag med therese och jonny. Patrik lagade god mat till oss alla som jag tror uppskattades :) en smarrig kycklinggryta.
som vanligt spelade vi massa kort och åt lite gott :)

De åkte hem ganska tidigit igår eftersom både jag och therese skulle jobba så jag kom i säng redan kl 22 :)

Imorse fick patrik och albin också gå upp vid sex. Vi körde hem Albin till min bror för att patrik hade match när jag skulle jobba. Det hade gått jätte bra. Han sov hela tiden !

Efter jobb kom micke och hämtade mig på jobb så åkte vi och hämtade albin.
När jag kom hem tänkte jag se en film men somnade visst och vaknade nu .. Vad händer idag/ikväll?
Jag viill ut och gå men det kan vi inte ju. Och det är tråkigt att gå själv ;p hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar