onsdag 23 februari 2011

onsdag

genomförkyld :( men ingen feber, så det är bara till att jobba :o

somnade tidigt igår, underbart att inte vara jätte seg på morgonen :)
efter jobb så kom snälla patrik och hämtade mig så åkte vi på dirren till bruces och gick stora rundan. Näst sista dagen för albiins långpromenader ju.
Massa bus som vanligt, de är så fina i sina hurtta täcken :)

efter promenixen drog vi igång med en stor städning. Mattorna togs ut och piskades och vissa saker gjordes riktigt nogrant :)
Klockan 15 va vi klara och då bytade vi om och åkte iväg. Bland annat till ikea där vi åt kvällsmat :) jag åt lax, mumme! och vi får inte glömma det goda vitlöksbrödet :)
Efter ikea åkte vi till maxi och sen hem till svärföräldrarna. Blev en massa snack, gott och så tittade vi i album. mys!

Nu är vi hemma .. klockan är 21.10 och jag är sjukt trött.
funderar starkt på att gå upp och lägga mig.





JAG KOM IN !!
Visst ja .. fick en brev idag. Jag kom in på skolan och ska nu börja plugga till usk :) Ska bli spännande men fy så nervöst.
På onsdag ska jag träffa min mentor .. och då får jag väl veta lite mer :)
=) =)

nej, sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar