onsdag 2 november 2011


BF + 4.
Idag fick jag ett mejl från BM att jag skulle få komma in på en hinnsvepning och man fick upp hoppet en del.
En hinnsvepning innebär att man går in med en "virknål" i livmodermunnen och skrapar och retar lite så kan det gör att värkarna kommer igång inom 12-48 timmar.
Men, man måste vara mogen och det måste ha öppnat sig lite. Vilket det såklart inte hade gjort..
Så blev det med det.

Fick utskrivet en cortisonsalva som jag ska ta morgon och kväll.
Hoppas på att jag kan sova med denna.

Nu på kvällen fick jag lite klåda på armar och ben.. Hmmm..?
Nåja, får se om det blir mer..

Har haft en mysig dag med syster och Melvin. På kvällen lagade vi mat och spelade kort med våra sambos. Melvin är världens snällaste baby!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar