lördag 5 november 2011

Klockan är snart 05.00
Vaknade av att det började klia som faaaanken.
Väckte Patrik som fick smörja in mig och sen insåg jag att jag blivit mamma. Eller insåg? Nä, det har jag inte ens gjort en.
Är fylld av glädje, kan inte släcka lampan och somna om. Han är så fin!

Förlossningen gick strålande. Är så stolt över mig själv och allt gick så otroligt snabbt. Jag chockade ALLA!

Han vägde 3640 gram och är 50 lång. Betydligt större än lilla Melvin så han känns så stor :)

Lovar att skriva och berätta om förlossningen vid ett annat tillfälle :) kanske dagtid?

Kan säga att Patrik var alldeles underbar hela resan igenom :)

Neo, som han ska heta är jätte snäll men han har har humör och det har han visat när amningen inte går som han vill!

Ser fram emot lördagen och allt mys som väntar.

Ooo, eftervärkar är inte kul. Nu vill man vara smärtfri!

Hade kunnat skriva hur mycket som helst men jag borde sova.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar