lördag 12 november 2011

Jag älskar min pojke! Han är helt perfekt! Kan inte förstå att jag & Patrik har skapat honom tillsammans.
Det är ofattbart så mycket man känner för honom redan.

Idag har jag varit oerhört flitig och då vill passa på att berätta att jag har feber varje dag i och med mjölken (tror jag).

Patrik har haft hjälp av sin pappa för att laga tvättmaskinen och de började dem kl 10 och höll på till halv ett och då passade jag på att städa hela huset eftersom Neo sov. Sjukt imponerad! Det var lika jobbigt som ett träningspass.. Man är inte riktigt i form än efter graviditet och förlossningen.
Har inte dammsugit sen jag fick sammandragningar för att det kan sätta fart på det hela, och det var nog i vecka 20?!

Neo har bajsat ner sig idag.. Första gången som det gick igenom blöjan men lika glad är jag för det.

Nu är vi på väg till mamma & Micke på fika.

Här myser Neo i soffan :)






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: