lördag 5 november 2011

Jag tänkte spara på min förlossnings berättelse ett tag eftersom typ alla jag känner läser min blogg och jag vill hellre berätta om den när vi ses :) men så småningom kommer den såklart väldigt detaljerad!

Natten till idag innebar ganska orolig sömn. Fick rum vid halv tre på natten och lilla Neo kräktes foster vatten lite då och då och jag hade mycket klåda.
Patrik fick hjälpa mig i och ur sängen och inne på toaletten.
För övrig sov man oroligt just för att ha liten hos sig :)

Klådan har blivit mycket, mycket värre till idag!

Dagen har bestått av lite besök av dem närmaste :)
Började med farmor och farfar. Neo fick två fina elefanter och två jätte fina overaller.
Sen fick han en stor fin traktor av sin farfar.
Han är redan bortskämd känner jag ;)

På eftermiddagen kom Jonny,
Therese, Melvin, mamma och Micke.
Det var så mysigt att se pojkarna ihop :) inte för att dem uppfattade varandra men men :)

Helena tittade även in på rummet, kanon att hon jobbar på sjukan :)

Sen kom min bästa vän sara, patrik smugglade in henne på rummet, opsi!! Mysigt att ha henne här en stund.

Sen kom bror och Madde ute i hisshallen.

Nu klockan 22 är vi helt slut. Klådan är som sagt värre och jag blir galen. Ska ta lite tabletter och smörja in mig sen får vi se när vi somnar.

Neo har typ sovit sen han föddes till sex ikväll.
Nu har han äntligen börjat äta och skrika lite.
Skönt!
Just nu sover han på pappas bröst i sängen.

Han har gjort nr två, två gånger idag. Bajset är som tjära, inte lätt att få bort med andra ord.

BM tror att det blir en sömnlös
natt nu när han "vaknat till liv". Jag hoppas att han snällt ligger vid en tutte :)














- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar