måndag 21 november 2011

Blev super deppig nu. Vet inte varför? Kan inte sätta fingret på det. Är det kanske hormonerna som spökar?
Har enormt ont i brösten! Det kom i samband med deppigheten. Har inte haft problem med tuttarna mer än de första dagarna när mjölken rann till. Antingen har Neo ätit för lite eller så har han ätit mycket och ökat produktionen.
Den ena tutten börjar bli helt knutig. Ont där nere har jag också, i själva muskeln. Det kommer och går..
Sen har jag huvudvärk.. Ja känner mig allmänt kass.
Och instängd! Har inte varit utanför detta hemmet förutom när jag gick med hundarna..
Bläääää! Ovanpå det har Patrik haft sen träning och kom hem nu kl 22!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Låter som när jag hade mjölkstockning. Kolla upp det med läkare!

    SvaraRadera
  2. Gå in i duchen o ge tuttarna massage!! :)
    På med ljummet vatten så brukar det rinna
    på från dom!! Att du mår dåligt kan vara en liten mamma
    Depp brukar man
    få vid ca 1 mån prata med någon om hur du mår kan bli
    värre om du inte pratar ut om det inget man kan styra riktigt över!! Kramat

    SvaraRadera