torsdag 10 november 2011

Mamman

När jag var gravid var jag alltid jätte nyfiken på hur magen såg ut efter förlossningen. Hittade ett par bloggar som delade med sig av sina magar efteråt också men det var svårt. Samma gäller vikten, hur mycket man egentligen tappar efter en förlossning.

Därför har jag tagit bilder och tänker dela med mig av vikten.
Startade graviditeten med en vikt på 55,5 kg.
Vägde mig hos BM med kläder på dagen innan Neo anlände, 79 kg.

Hade gått ner 6 kg när jag kom hem i söndags.
Idag, 6 dagar efter förlossningen hade jag gått ner ytterligare 4,6.
Dvs en viktnedgång på 10,6 kg.
Väger idag 68,4 kg.

Nej jag tänker inte bli besatt av att gå ner. Men det kan vara kul att dela med sig av det.







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar