tisdag 8 november 2011

Visst är det tråkigt när det inte bloggar som förut?
Men jag har följt måååånga gravidbloggar och så fort bebisen kommer så bloggas det knappt mer.
Man är ju så nyfiken på hur det går för familjen och man vill se bilder!
Därför tycker jag att jag bloggar på ganska bra :) till och med från BB!

Har haft så mycket som 300 sidvyer nu på senare tid. Så då måste jag ju fortsätta hålla intresset uppe :)

Jag försöker tänka tillbaka på vad vi gjorde igår...
Visst ja, Fabbe & Vickan kom hit med sina tjejer.
På kvällen tittade mamma & Asta förbi en snabbis.
Neo var snäll igår, kände att vi fick bättre kontroll på hur man ska handskas med honom.
Matade honom vid 24, 03, 06 och sov till åtta. Men Neo sov till nio, guldvärt att gå upp och ha lite egentid :)

Therese och Melvin kom hit klockan 09 med frukostbullar :)
Patrik gjorde vid frullen medans vi ammade barnen :)
Sandra tittade förbi med tjejerna och grannen caroline kom in med sin flicka Ella.

Vid halv två tittade Asta in. Vi tog en promenad med alla hundarna och ebba är duktig på att gå brevid vagnen.

Vid tre åkte Therese, vid fyra åkte Asta och och vid sex kom pappa & bibbi en snabbis.

Nu har vi ätit, neo ligger hos mig och tittar så fint.

Nu ska vi bara ta det lugnt och koppla av själva :)

Kan passa på att berätta att tuttarna växte två storlekar över natten. Bomber, sten hårda!
Gör lite ont men det ska ju rätta till sig.

Neo vilar :)


Neo & Melvin


Neo & Melvin


Bebbarna :)


Inatt efter amning. Riktigt mysigt!


Betyder mest ! <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar