söndag 6 november 2011

Neo åt nog till fyra, fem imorse och vid sex vaknade han igen för mat. Man halvsover ju under tiden och ligger inte vaken och stirrar in i väggen men visst är man trött.
Vid sju vaknade jag och försökte ge honom mat men ikke! La honom hos Patrik medans jag gick på toa och då kvicknade han till :)
Åt i ca 40 min innan vi gick ut för att äta frukost. Var rädd att det skulle bli kaos eftersom han skriker när man lägger honom ifrån sig men han var riktigt snäll och låg i sin "säng" och snackade ute i köket :)

Patrik skulle nyss smörja mig och varje gång vi la honom ifrån oss så han kunde smörja bättre så började han skrika.
Så jag la han bredvid och när han somnade så lirkade jag mig därifrån ;)

Vi ska hem idag!! :) spännande!!
Typ vid ett, två. Undra vad hundarna kommer säga :)










- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar