måndag 7 november 2011

Dag 1 i det nya livet !

Igår åkte dem sista hem vid tio och då började vår älskling skrika och ha sig igen :(
Han ville ligga vid mitt bröst, ammade lite sen somnade han och jag kunde inte lägga ifrån honom.
Vi försökte gå upp och lägga oss från 22 och lyckades 00.30.
Ammade lite i sängen innan han somnade, ammade vid 03, 05, 07. Han var iallafall lugn och go i natt. Imorse började han igen.. Missnöjd och frustrerad. Tog nog 1,5 timme innan jag kunde komma ner så vi kunde äta.
Åkte på återbesök på sjukan och fick en super bra BM! Hon berättade att det bara är positivt att han gråter, frisk och pigg baby. Kändes faktiskt mycket bättre efter det.
Han var så lugn och go i bilen så vi passade på att köra några ärenden.
Först babyproffsen och handlade en barnvagnskudde till honom. Sen till väla så sprang jag in och handlade två amnings bh.
Nu är Patrik inne och handlar på Ica, han börjar vakna och jag är nervös! Nu måste vi hem och amma!!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar