lördag 19 november 2011

I natt har jag varit så trött att jag glömde bort om jag ammat eller ej. Dessutom fick han gny ganska högt innan jag förstod att det inte var i drömmer utan det var dags att vakna.
Han fick mat så sent som vid 00.00 och trots det vaknade han 02 :/ och sen vetitusan om han inte vaknade igen vid 04?! Men iallafall vid 06 och sen 07 :/
Vid 07 ammade jag liggandes i sängen och sen somnade jag om. Klockan är 09.30 och han vaknar till och skriker och somnar om. Antingen otäcka drömmar eller magont.
Sambo & hundar gick upp kl 09.00. Idag är det städdag där ute på vår gata mellan 10.00-12.00.
Efter det ska Patrik ut till hittarp för de ska ha träningsmatch kl 14.00. Så det väntar en mycket rolig dag för mig och neo känner jag :(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar