måndag 28 november 2011

Fyyyyyyfaaaaan åter igen.
Patrik åkte hemifrån på träning vid halv sju och jag har dragit mig för att gå och kissa. Till sist var jag tvungen. Fick ut en droppe på toaletten och jag trodde jag skulle gå av på mitten. Vilken panik! Den droppen kändes som hon drog ut en massa stygn och smärtan försvann inte, äh jag fick panik. Kunde knappt ta mig upp för trappan pga svedan, men jag var tvungen att skölja mig i duschen. Hade Neo i bärsele inne i duschen eftersom han bara skrek om jag la ifrån honom.
Försökte kissa i duschen men herregud, jag skrek och började storböla. Visste inte var jag skulle bli av.. Jag grät helt hysterisk och skakade och blev alldeles yr.
Ringde draperat Patrik, mamma och Therese. Alla försökte hjälpa mig på bästa sätt. Mamma hade ingen bil och kunde inte komma men tipsade om bedövnings salva. Therese ringde 1177 och Patrik ringde sina föräldrar.
Mina snälla svärföräldrar kunde tack och lov köra till väla och köpa salvan till mig. Jag är så tacksam för det, vet inte vad jag hade gjort annars.
Tog på salvan, väntade 10 min och gick sen in i duschen för nytt försök, jag var ju mega kissinödig.
Det hjälpte, jag grät, skakade och kände mig svimmfärdig men jag lyckades kissa lite..

Tack alla som hjälpte mig !!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar