måndag 14 november 2011

Dålig uppdatering idag jag vet, men allt har gått i ett!!!
Låg i sängen till halv elva och det kändes som jag fick sova sammanlagt 2 timmar.
Neo vaknade var tredje timme och sen varje eller varannan. Blöööö!! Matade honom hur många gånger som helst !!



Vi hann bara gå upp sen kom Ranne förbi men då stod jag i duschen.
När jag kom ner så kom Therese och Melvin nästan direkt (inte planerat) ;)


Vi matade barnen sen packade vi in oss i bilen (med Patrik) och åkte ner till stan. Mötte upp mariette, Marcus, stella och Ranne på en fika på Waynes.
Jag fick både ammat och bytt blöja där, det fixade vi ju bra.






Sen åkte vi hem och strax efter kom mormor, moster Helena och kusinen Isak på fika och bebismys.






De åkte för en stund sen och vi har ätit lite middag och nu ska vi bara mysa och slappa :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar