måndag 28 november 2011

Fyyyyyfaaaaaan vad det är synd om mig nu!! På riktigt !!

Therese och Melvin kom med nybakade bullar vid nio. Sen tog vi hundarna på en promenix och Albin blev halt på andra benet :/ ja, han sprang så klart inte lös men drar och sliter som fanken.
Han är så understimulerad så på onsdag ska vi låna ett spel av syster.
Efter promenaden sov barnen där ute och vi spelade skip-bo :) Patrik och Therese vann alla gånger......
Vid ett åkte jag och therese med barnen till stan. Therese skulle göra ett besök på mvc. Men eftersom jag fortfarande har ont där nere så skulle hon titta på mig med.
Nu kommer vi till varför det är så sjukt synd om mig!!
Hon tog mina yttre stygn sist men nu såg hon ju hur sydd jag var innanför.. Jag har tydligen spruckit jätte mycket överallt! Det fanns hur mycket stygn kvar som har grävt sig in i skinnet.
Jag fick massor med bedövning och trots det så skrek jag, kastade mig rundor, skakade och storbölade! Det var så fruktansvärt och värre än sist. Jag blödde massor och det värsta av allt är väl att hon inte fick bort allt pga smärtan :(
Therese höll på att svimma av att höra mig genom den stängda dörren, det säger väl allt?!!
Nu har jag så jävla ont att jag knappt kan gå/sitta. Och yes.... Jag kan äta panodil. Hade velat ha morfin. Tänk när jag ska kissa :(
Fyyyyyfaaaaan

Neo


Melvin





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar