lördag 5 maj 2012

Ätardagen!

Ja, idag har jag/vi vår ätardag.
Fram till 14.30 så höll jag mig till "dieten". Sen bjöd mamma mig&therese på en tomatpaj på tomatenshus. Den kändes inte speciellt onyttig och bättre det än en blåbärspaj, visst?!
God va den och mysigt hade vi!!

När jag kom hem tog jag ett halvt guld nougat. Vad victoria glömde säga va att man mår rätt kasst av att äta skit efter att ha hållit sig väck.

Tänk vad illa man mår av det lilla..

Snart kommer min man & Helle hem. Patrik har inte träffat Neo sen igår kväll! Tror de blir glada av att se varandra :)

2 kommentarer:

  1. Haha, man mår skit när man äter socker efter ett längre uppehåll. Det tråkiga är också att man orkar inte äta så mycket som man vill. Ögat vill ha mer än magen...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja verkligen!! Men det är ju bara bra ;)

      Radera