tisdag 1 maj 2012

Försöka få er att förstå!

Jag har väl egentligen inte full koll på den här dieten utan Viktoria får hjälpa oss att fullfölja detta :)

Men man skulle kunna säga att detta är tallriksmodellen.
För i tallriksmodellen får man minsann inte äta kakor, godis mm.

Man äter mycket grönsaker, lite kolhydrater, lite fett och mer protein.

Finns inga direkta recept heller men jag delar med mig av det jag äter för er som vill prova på detta :)

Idag har vi mätt mage, rumpa och lår.
& vägt oss.

Nu hjälps vi åt :)

Idag har jag gjort det så lätt som möjligt för mig.
Men jag lovar att avancera detta ;)

Till lunch blev det makrill, 1/5 avokado, sallad, 70 gram ris och kesella.

Samma till middagen på kvällen.

Och samma mellanmål senare på dagen. Haha!

Man äter var tredje timme!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar