söndag 13 maj 2012

Ojoj

I natt sov Neo hos mormor & plast morfar !
Patrik spelade match, efter det grillade dem och sen hade dem lagfest hemma hos Otto.

Jag skötte alla kvällsrutiner med Neo och Henrik och mamma kom och gjorde oss sällskap vid 18.
Vid halv åtta körde dem hem mig till mariette! Där va Sandra & Frida också.
Vi beställde världens godaste pizza!! :)
En hyfsat nyttig pizza :)

Drack vin och hade de trevligt! De sista två glasen skulle jag hoppat över. Men framförallt inte fyllt på med den ena drinken efter den andra inne på helsing.
Kul hade jag!

Men idag är en ångestfylld dag!!
Och jag har aldrig haft så ont i huvudet som idag, jag grät av smärta!
Kanske hjärnskakning efter att ha slott huvudet i en vägg? Ja. Jisses!!

Det hade gått bra för Neo! Det va lycka att komma till kollo :)
Och man dör när man ser Neo & moltaz !!!

Idag ska vi bli bjudna på fika hos Therese och med det sagt så har vi inte tagit tag i dieten idag! Nä, sånt kan jag inte ens tänka på. Men ska inte feta till det för det, vägning på tisdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar