tisdag 29 maj 2012

Dålig start på dagen!

Klev upp på vågen, hade GÅTT UPP 0,4!!!!
Fan fan fan!
Patrik hade tappat! Mycket!

Såhär såg helgen ut..
Fredag :
Patrik - åt mycket potatis & kött
Jag - drack en drink

Lördag :
Patrik - pizza, godis, chips och ostbågar
Jag - hamburgare tallrik. Pizza. Lite gosis

Söndag:
Patrik - middag hos hans mamma, tårta, massa kakor, grillat i kollo, godis, chips och ostbågar på kvällen.
Jag - middag hos svärföräldrarna, tårta, ett par godisbitar.

Okej, nu efter att ha skrivit upp detta så tänker jag snarare "tur man inte gick upp mer". Detta va den slarvigaste helgen någonsin!!

Nu tar vi nya tag. EN ätardag!! Inget annat!

4 kommentarer:

  1. söta, bästa du. När ska du sluta jämföra dig?? :P Du kan och ska inte jämföra dig med patrik. Ni har helt olika ämnesomsättningar och gör helt olika saker! Jag vet massor av tjejer som är vältränade och smala och som väger minst 65 kg. Stirra dig inte blind på vågen :) Men sen är det du själv som känner dig bäst, och vet du med dig att du slarvat så är det säkert så! Man kan ju äta sallad alla veckodagar och sedan få ett kalorioöverskott på helgen, ja då är det klart man går upp. Det kan också vara så att du ätit massa salt mat som binder vätska och på så vis samlat på dig massa vatten. Men oavsett vad, är du grym!!!!! Så sluta jämföra dig för du är toppen som du är och som kämpar på. Stolt över dig!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så rar du är min fina vän!!
      Tack så mycket det värmer gott om hjärtat :)
      Som du säger, man ska inte stirra sig blind på vågen. Fast jag har ju mig själv att skylla, jag har ju inte följt det fullt ut.
      Sen kan jag inte gämföra med Patriks träning, jag tror inte jag förstår så intensivt det är att spela fotboll. Och vad gör jag?! Går promenader med hundarna :p

      Du är underbar och jag saknar dig!! Puss

      Radera
  2. Håller med dig Sara! SLUTA STIRRA PÅ VIKTEN!!!!! 0,4kg är ingenting. Men, som sagt lördagen är till för att äta men inte kränga. Jag vet att ni vet det, men bara en liten påminnelse. Självklart ska ni må bra och unna er godsaker. Det måste man och det är jättebra för förbränningen. Men jag vet, vissa helger är svårare och då är det bara att ta nya tag nästa dag. Häng inte upp dig på detta nu!! Ni är jätteduktiga. =)

    Skicka era mått =)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har såklart helt rätt!
      Som du ser så har det ändå hänt något på måttbandet :)
      Men jag förtjänar en viktuppgång som straff eftersom jag inte höll "programmet".

      & precis, man behöver ju inte kränga !!!
      Pizza & hamburgare .. Haha!
      Nåja! Nya tag :)

      Tack!! Kram

      Radera