söndag 27 maj 2012

Första träningspasset!

Idag gjorde jag mitt första träningspass här hemma som Victoria satt ihop till mig.

Det gick väl sådär..
Tänkte vara smart och göra det innan vi åt frukost. Vilket resulterade till att blodsockret blev så lågt att jag blev skakig och illamående och en bebis som skrek efter morgongröten.

Har fått x antal övningar som jag ska göra 17 repetitioner och 3 varv. Men jag gjorde bara 2 varv!

Vissa övningar tar nog ett par gånger innan man vet exakt hur man gör.

Men det känns i magen nu!

Detta kallas core, tror jag? ;) hehe! Helt nytt för mig.

Nu ska jag snart väcka sambon så vi kan åka till skogen med hundarna. För idag ska det bli sol och då tänkte jag minsann sola!! :)


1 kommentar:

  1. Du ska inte träna innan frukost!!! Du ska göra 15 rep inte 17 :). Men det tar ett par ggr tills du lär dig övningarna! Kolla de länkarna jag skickade så att du verkligen gör rätt också.
    Kram

    SvaraRadera