onsdag 23 maj 2012

Nu får ni skäll!

Jag har ca 350 sidvisningar per dag!
och jag avskyr läsa bloggar där folk bara gnäller att folk kommenterar för lite.
Jag kommenterar sällan ! Vissa hotar med att sluta blogga om de inte får fler kommentarer.
Men så länge ni alla fortsätter besöka mig så är jag nöjd :)

Men!!!
Jag fläker ut mig själv med vikt och visar väldigt pinsamma bilder på mig i underkläder och inte en endaste lämnar kritik. Sååå, jag kanske ska hålla dessa bilder för mig själv istället?

Puss på er!!

Och, här får ni bilder från moltaz förta skoldag ute på vi2hundcenter.

4 kommentarer:

  1. Åhe jag känner mig träffad! Du vet att jag tycker du ät
    Skitduktig och jag önskar jag hade hälften av din styrka att gå ner i vikt! Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Helle :) känns nästan pinsamt att lägga ut sånna bilder när man inte får något tillbaka. Men det värmer!!
      Hoppas jag kan insperera dig lite i alla fall :)
      Puss

      Radera
  2. Ingen som kommenterar min blogg heller ;) fast jag vet att folk läser! :) nu kommenterar jag iaf :)

    SvaraRadera
  3. Jag tackar för kommentaren :)
    Hihi !

    SvaraRadera