lördag 5 maj 2012

Mitt nya mål!

För allra första gången sen Neo föddes så tog jag båda hundarna och vagnen idag! Brukar alltid sätta honom i bärselen när jag är ute med hundarna.

Bestämde mig för att gå lite längre, så jag satte på runkeeper (applikation i iphonen) vilket resulterade till att jag hade ett högre tempo. Men inte så att svetten rann och jag flåsade utan ett lagom tempo men ändå en powerwalk.

Det gick verkligen jätte bra! Mötte 8 st hundar med endast vagnen emellan och det gick kanon!

Så mitt nya mål är att komma ut minst en gång i veckan just vid 08.30-09.00 när Neo ska sova sin första runda.

Såhär skönt har Neo det i vagnen
Såhär snabbt vaknar han när vagnen stannar och såhär trötta blev hundarna.

Och glöm inte bananen inom loppet av 30 min efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar