onsdag 2 maj 2012

Sååå bra!!

Jag är så jävla bra, ja, man ska minsann hylla sig själv när man är duktig :)

Idag är andra dagen på vår diet och det har nog gått ännu bättre än igår. Det har känts bra, tack gode Gud för att man får äta var tredje timme !

Idag har man verkligen insett hur man uppskattar mat när man inte får äta en massa skit.
Normalt sett kan man ju tänka "jaha, vad ska man fika med idag?"
Nu så tänker man "mm, sen ska jag äta ägg, gott".

Snart försvinner suget efter kakor och godis :) bara en tidsfråga.

Idag har jag och mammorna sprungit i jordbodalen. Det började riktigt bra, det kändes lätt och vi sprang där och snackade. Men sen blev tempot för högt, och terrängen blev jobbig. Jag gick emellanåt men powerwalk så jag va vid deras sida. Gick två meter, sprang tre, gick två..osv.

Efter rundan åt jag en banan.

Nu är vi hemma hos mamma och tittar på HIF. Neo sover gott i sovrummet sen 19.15.


Ikväll åt vi 190 gram färs (jag åt hälften haha)
Ris & sallad.

Vi ska äta ett mellanmål till. Blir 2 knäckebröd och vars 4 kalkonskivor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar