måndag 28 maj 2012

Säljer dem billigt!!

Idag säljer jag hundarna billigt! Eller betalar om ni tar dem!

Imorse tittade jag in i deras rum och log när de sussade så sött. Tog en bild för att visa er så glada de är för varandra.

Nu, några timmar senare så avskyr jag dem bägge!!

Mötte en Pappillon i koppel med en kvinna.
Vilda & Ebba går fint vid min sida och precis när vi passerar då stannar kärringen med hunden, "nej nej".. Så står den på bakbenen och gör utfall. Då sticker vilda framför vagnen och Ebba är inte sent efter. Sen svingar kvinnan runt hunden, som en fisk på lina, och det blir ju jakt och det hinner gå några sekunder innan jag får rätt på odjuren.

Kvinnan skrek ju och vart livrädd och ja, mina nerver va inte och leka med!

Men va fan stannar man för med en 2 kg hund ?! Varför drar man inte den vidare om man vet att den kan göra utfall?!

Hon såg klart och tydligt att mina gick fint vid min sida och brydde sig inte om den. Men när den utgör hot så försvarar de sig speciellt med barnvagnen ..

Vilda har gömt sig i buren och Ebba under bordet, ingen "frågar efter mat" med andra ord springer runt mina ben.

Odjur!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar