lördag 26 maj 2012

Heeej!!

Utbildningen va faktiskt rolig!
Min snälla sambo lämnade, kom på på lunchen så jag fick ammat och hämtade! Ja, han är så snäll!!

När jag kom hem hade han möblerat om vårt sovrum och flyttat ut Neo!!
& städat!

Idag var det dags tyckte vi, så blir jag tvungen att sitta och amma gossen och lägga tillbaka honom.
Hoppas jag i alla fall!

Vid 19.30 åkte jag och mamma på valpkurs med moltaz. Han är super duktig men något seg i koppel ;) haha!
Men han blir bättre och bättre på att följa med!

Vid 21 mötte jag upp Sara och hennes fina vän Johanna.
Vi gick först en runda i vårt fina Helsingborg innan vi tog en drink på helsing! Så mysigt :)

Nu sitter jag på bussen vid knutan och hoppas den kör snart ;)

Dagen har inte gått bra när det gäller vår diet!! De bjöd på frukost, lunch och fika, samt godis på utbildningen och jag kunde inte motstå
:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar