tisdag 15 maj 2012

Tack tjejer!

Tack snälla för era kommentarer!

Jag kan inte förklara lättnaden jag kände när jag läste att My skrev att du kanske inte har mindre mjölk, han kanske kräver mer?
För på någon vänster känner man sig sämre pga detta. Sjukt jag vet! Anklagar mig själv för jag inte ammade i söndags efter att ha druckit dagen innan..

Idag har jag ammat två gånger extra. Han klarade sig bra på förmiddagen men ikväll fick jag ge bröst, 90ml ersättning och gröt!

Hoppas jag slipper ersättning i natt.

Idag har Therese, Melvin & Susanne varit här.

Vi har även varit på djursjukhuset med Ebba. Såret är inte läkt, hon tror det kan ta 3 veckor till.. Men det är på god väg..
För övrigt så såg hon att hon belastade kroppen annorlunda men så fort såret är läkt ska vi prova ge cortison. Imorgon ska tjejerna släppas ihop!! Första gången på EN MÅNAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar