måndag 7 maj 2012

Sällskapssjuk?

Är jag sällskapssjuk?

Patrik sa att han skulle bara till Coop och hämta matkassen innan han kom hem, jag bara "nää snälla kom nu jag har varit ensam hela dagen" :p

Åkte hem och lekte en stund hos svärföräldrarna. Dem underhåller verkligen Neo. Skönt !

Sen bestämde jag mig i sista sekund att följa med mamma hem.
Så nu har vi handlat det sista till lilla moltaz som flyttar hem på fredag :D

Nu har han en biabädd, en i härdplast med mjuk och go dyna.
Fyra mat och vattenskålar till kollo och hemma i mammas lägenhet.
En hundbur i bilen, och vattenskålen.
Massor av ben, leksaker, tunna till mat, koppel och halsband, fästingmedeö. Jag har säkert glömt något :p men han har allt en valp behöver och en massa mer ;) precis som det ska vara.

Ikväll ska Neo få prova på god natt vällingen som kom som prov på posten idag. Men så slog det mig att Neo använder pip 1 på flaskan eftersom han behöver suga ordentligt så han inte blir lat ;) men det blir kanske svårt med välling ?

Nåja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar