söndag 28 november 2010

.

Igår blev det en liten utgång :)
Jag började kvällen med 20 minuter i solariet, sen lämnade vi Albin hos mamma&micke. Åkte och hämtade helle, för att sen hämta käk.
Jag och helle drack lite vin och sen körde patrik ner oss till stan där vi träffade henrik, ola och pidde. Blev någon go drink för att sen gå vidare till cardinal. Där träffade vi filippa & bellan , hade super skoj verkligen :)
Men efter 3 drinkar + en shot så blev det liiiiiite för mycket för mig. Så man har legat i sängen hela dagen och haft ångest, jaja. Klockan 15 kunde jag iallafall ta mig upp och klä på mig för att sen åka hem till mamma.
Där blev det glögg och annat smått och gott för att sen gå ner till stan. Vi har massor med snö i helsingborg så det vart snöbollskrig hela vägen ner till stan.
I stan blev det glögg och lussekatt och sedan satte vi oss på en krog och mös i värmen :) På vägen hem urartade det lilla "snöbollskriget" och det blev verkligen krig. ALLA vart fulla av snö och vi blev alla mulade. Men gud som vi skrattade! Ni kan ju tänka er vad roligt när asta 70 år vart alldeles snötäckt!! Och när patrik råkade kasta en snöboll i huvudet på sin svärmor, HAHA...
Det vart iallafall en mysig söndag tillsammans med
Patrik, Mamma, Micke, Henrik, Helle, Asta, Jonny och Therese.














tack för igår helle !!

1 kommentar:

  1. tack själv snygging :)

    mina tänder ser jättekonstig ut på de två sista bilderna, ser nästan ut som jag druckit rödvin.. TANDBLEKNING TACK :P annars blev det rätt så bra bilder ;)

    SvaraRadera