tisdag 23 november 2010

Vad är kärlek?

För mig är kärlek något som man har till sin käraste.
Man kan älska många, jag älskar min familj, mina vänner & mina hundar.
Kärleken är något man ska vara rädd om, det är inget som bara kommer över en. Jag har haft tur, det vet jag. Patrik betyder oerhört mycket för mig och han är min bättre halva. Vi har ett underbart liv tillsammans med mycket glädje och tårar, precis som det ska vara ;p haha!
Jag vill leva resten av mitt liv med patrik och lite till!

Idag har vi varit på ullared !! :)
Det är nog bland det bästa som finns! Det blir som en liten dyr utflykt :)
Ska jag dela med mig av vad jag handlade? Jag kommer ju glömma sjuhundrafemtio saker men jag ska försöka.

Tvål, Schampo mm.
Sköljmedel mm.
Julklappspapper mm.
Patrik handlade massa strumpor och kallsipper, softbrallor & gossetröja. Mössor, vantar.
Jag handlade softisbrallor, mjukiströja, överdragsbrallor, halsband, trosor, massor med strumpor, strumpbyxor.
Handlade julklappar till mamma, therese och micke.
Sen så hadlade vi julklappar till barnen :)
Vi handlade massor till hemmet, massor med roligheter :)
Sen så handlade jag en hel del nere på djuravdelningen. Det blev två reflexvästar och ett blink-blink halsband. Två täcken till hundarna, inte regntäcke men inte jätte tjocka heller :)
Sen blev det såklart ben och annat smått och gått :)
Hmms.. ja jag har säkert glömt en massa.
Utanför ullared så gick vi in i en skobutik, mina skor blev så slitna att jag fick skoskav idag så jag va i stort behov av nya skor just idag!! Hittade ett par nikeskor, mega snygga :) och patrik ett par Vagabond.
Sen så gick vi till en djuraffär och köpte en mjukt och fint läderkoppel till Vilda, de va på tiden :)
Köpte även en kamprulle till Silahs & Lollo.

Nu har vi handlat en del, de blev mycket fint här hemma.
Kom just på att vi handlade vaser, prydnadsaker, blommar, julstjärnor, tomtar och annat fint :)

Jaa.. sen satt vi här hemma. Hittade en sjukt snygg spegel på blocket, nu står den här hemma! Skit snygg, från ekeby möbelaffär.

Idag kom även min nya mobil!!!! =) Såå skoj!
Och vår nya "hemtelefon" .. Fin den med !


Bildregn !!
(Hur f*n vänder man på bilderna?!)
 




Titta kuddarna! :)
Spegeln är i svart läder, sydd med vit tråd!

Albins första snö, Ebba tror inte det är sant ;p

Tråkigt att jag inte vet hur jag ska vända bilderna, jaja! nu är dem visade iallafall :)

1 kommentar:

  1. jättefina saker!!!!!! avis jag blir, vill också köpa en massa till hemmet :) älskar den silvirga lyktan, såna vil jag ha lite överallt i hemmet :) hur billigt är det i ullared egentligen? är det värt det lixom?

    SvaraRadera