tisdag 30 november 2010

Den här veckan



Än så länge har det inte hänt allt för mycket.
Imorgon ska jag passa lilla Tilda, Vildas valp. Klockan 8-18.
Det ska bli väldigt skoj, roligt att se hur hennes personlighet är och så har Albin någon att busa med. Så jag ska ta ut dem på en promenad och låta dem busa på den stora fotbollsplanen. Sen kommer dem vara helt slut, båda två. Jag kan säga att jag är väldigt spänd på att hon ska komma hit, tycker det ska bli superskoj.
  Vad händer annars i veckan? Ja det vet jag inte. Jag måste ut till bk iallafall, problemet är att patrik har hosta och inte kunnat träna. Annars brukar jag och lollo åka med honom ut och träna. Det kanske blir av på torsdag? Jag vill gärna hinna med att spåra denna veckan :)

Patrik vart så snäll och körde mig till lollo klockan 19, det finns nog ingen i världen som ställer upp så mycket som han gör. Ett litet guldhjärta till honom !!
Som sagt, en promenix med Silahs & tjejerna, pigga och tosiga som vanligt. Vi pratar om hur mycket vi älskar att vara ute och gå, det finns inte mycket som slår det. (visst patrik?)
På slutet så vart det mycket salt på gatan, så Ebba fick jätte ont och slickade sig på tassarna. Efter en stund började även vilda & silahs hoppa på tre ben. Dumma salt ! :(

                                               MY DOG !! Vill dit igen !!
Ebba
Vilda
Familjen trötta efter spårläger !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar