fredag 19 november 2010

Min första kärlek

Min första kärlek..
Jag minns att jag va störtförälskad i en hel del killar när jag va yngre. Lite stalker varning ibland, sara ... brevet, haha! .. Ja , det där förstod inte ni men det är meningen :)
Jag frågade ofta chansen, fick oftast NEJ eller KANSKE .. men fick jag kanske så fick jag varken ett JA eller NEJ efteråt :( Jag har en svag aning om att de inte ville vara taskiga och säga nej eftersom jag kom med frågan sådär varje vecka? Sara däremot fick alltid JA, men hon hade ju inte en "kille" åt gången !! Tyckte hon kunde dela med sig lite..

Min första riktiga kärlek hade jag när jag va 14 år.
Gick på en privat skola och blev kär i killen som gick i klassen över. Det tog ett tag innan vi "upptäckte" varandra men den 18 januari 2003 blev vi ett par.
Min första kärlek varade lite längre än för många andra, vi va endast två månader från vår SEX ÅRS DAG när det tog slut.
Vi två gick igenom tuffa tider tillsammans och jag är glad att vi hade varandra när det va som värst.
Min mamma fick canser och det va ett tufft år.. och hans mamma gick bort i en fruktansvärd olycka.
Den 21 november 2009 hade vi nått slutet av vårt förhållande men jag önskar honom allt gott.


3 kommentarer:

  1. Haha jag utnyttjade nog min kvot av killar då så det är därför jag inte har någon nu :-(

    SvaraRadera
  2. haha. killtjusare, och de där med breven kommer man ihåg ;) / Sara H

    SvaraRadera
  3. Vad fint skrivet Issa! Du är så söt. /Elin

    SvaraRadera