tisdag 16 november 2010

Idag har jag varit flitig :)
Först gick jag ut en sväng med mina tre busar, Albin är jätte duktig i kopplet nu måste jag säga.
Efter det tog jag bussen in till stan och träffade Therese, gick bort och fixa lite ärende ;) och nu väntar jag på besked, hoppas jag kommer in ! :)
Efter det blev det en fika på Espresso house, grillad go macka och chai latte :) Pappa tittade även in på fiket, han liknade en stor tomte .. haha!

Efter det gick jag och mötte P som kom av båten, bort till bilen och så körde vi och hämtade Silahs&Lollo.
Åkte hem till mig så gick vi en lång prommis på 1,5 timmar med de vuxna hundarna :)
Efter det åkte jag och patrik till oasen och la oss i solariet i 21 min, underbart !

Nu har vi ätit en god middag, fläskfilé , och nu väntar jag på att desperate ska börja!

Såhär fina skor har jag efter vår promenad ute i åkern!
Albin !

1 kommentar:

  1. Komma in vaaar? :)

    Jag vill oxå SOLA! Får nog bli ett par gånger innan kap verde så man inte bränner sönder sig!

    SvaraRadera