fredag 26 november 2010

Min tro

Det va det värsta, detta har jag ingenting att skriva om.
Min tro är att ; ... hmm .. Jag tror på jultomten !

Idag har jag jobbat, det gick jätte bra.
Jag arbeteade på en ny våning, men jag kände igen dem flesta som jobbade där uppe och dem vart super trevliga. Vårdtagarna kände jag också igen, har träffat dem flesta antingen ute i solen i sommras eller nere på "aktiviteten". Dem va jätte söta och goa iallafall.
Gick även ner på min våning och tittade till "mina" gamla, det va LYCKA !! från min sida dock.
Slutade kl 11.30 , jag va hemma 12.10, dvs  40 minuter för att komma hem.
Jag har hu kort moppe (jag veeet) hela sommaren och då va jag inne i köket tio minuter efter att jag slutat!
När jag kom hem vart jag gullig nog att dammsuga det första jag gjorde för att patrik skulle bli glad när han kom hem till ett rent hem. Hann precis klart när han kom.
Har även hunnit med en promenad med Silahs&Lollo&Vilda. Vilda va SKIT jobbig idag... herregud. jaja, go tjej iallafall!
Nu ska det ätas chips , goooott ! Sen blir det idooool!
Imorgon vill jag dra ihop något.. men känns som alla är upptagna på sitt håll.

Titta , Albin fick låna kläder från silahs !

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Emmas mormor hette Twinbox lina von L-berga " Edda".
    Ja med tanka på att det inte har försvunnit nu iheller så ska jag nog ringa veterinären på måndag. Har varit såhär nu i lite mer än en månad.. & man blir ju såklart orolig över att det ska vara något fel.
    Ja jag tycker absolut att du, lollo & vovvarna kan dra dit! hade vari jätte kul om fler sm man vet hade akt ditt & ställt. Verkar inte som så många boxerfolk som jag känner till ska dit.
    Datumen är 8-9 januari. Men så ska man ju kanske helst vara där en dag innan..
    & sovplatser är ju inte det lättaste att hitta iheller..

    Tackar så mycket, hon är supergo!
    Alla säger att hon växeer fort, men sånt märker man ju inte av på samma sätt själv :P.

    Ja vi hade jätte gärna kommit till helsingborg någon dag, man ska ju bara hitta en dag som passar. Men sen så är det ju inte så långt från Landskorna till hbg. :)

    Ha det bra, & va kul att du svarade!

    SvaraRadera
  2. haha ja Emma är från Fribox :). Det finns bilder på Edda inne på Twinbox hemsida, L kullen tror jag att det är, "lönneberga kullen"

    Nej jag tror ju inte heller att det kan bero på hopp över hinder, kan ju inte ha slitits så mycket på dom tre gångerna.
    Sen har hon ju faktisk gått i trappor ( vi bor på tredje våningen) Men det började hon göra när hon vägde ungeför 14-15 kilo. Jag hade liksom förstört min rygg ifall jag skulle burit henne upp & ner hela tiden. Men innan det så gjorde jag ju såklart det.
    så man är lite splittrad över vad det kan vara. Hon springer ju en del när vi är ute, men det är ju cokså i hennes egna takt.
    Går liksom inga två timmars runder med henne heller.

    Ja My dog blir ju rätt dyrt, som tur är så har jag & hon som jag ska åka med hittat ett jätte bra ställe, på en lantgård & det var hyffsat billigt, 400 kr per natt. & det är billigt med tanke på alla de andra hotellen som tillät hund. De var dyra minsann.

    Men ja, bara hör av er när ni vet att ni ska ut i skogen eller något, nästa gång. Så följer jag & Emma jätte gärna med :)
    Hon har en boxerkompis som hon leker med fast det blir inte så ofta.
    Så det hade hon tyckt var superkul!

    Ha det jätte bra

    SvaraRadera