onsdag 17 november 2010


Idag har man fått gjort en hel del trots att man tog en lång sovmorgon.
Började med att städa hela huset, det behövdes kan jag säga. Efter det så slängde jag och patrik på oss träningskläder och gav oss ut på en timmes powerwalk, liiite långt enligt mig :) Vilda och Ebba tyckte dock att de va roligt.
Lilla Albin fick stanna hemma, det gick jätte bra. Han sov så gott när vi kom hem.
När vi kom hem hade vi massa att göra, patrik började med att städa i förrådet för att sen skruva itu valplådan och packa in den tillsammans med alla trädgårdmöbler.
Jag gick upp där uppe och fixade i valprummet/hundrummet. Dammsugade upp kvarblivet spån som lagt sig under vårt tillfälliga golv och gjorde det rent och fint.
Jag hann precis slänga ihop en middag och vi hann precis äta innan vi satte oss i bilen för att åka till brukshundsklubben. Lämnade Albin hos Helena, vilket va väldigt uppskattat. Albin hade skött sig bra och det va lite seperationsångest från Helles sida så hon blev nog lite kär i honom. Han är ju helt underbar!
 Vi hämtade upp Lollo&Silahs och Ranne...körde ut till hittarp och sen begav vi oss till klubben. Vi börjar och slutar med en promenad, vi har alldeles för heta hundar för att plocka ut dem ur bilen och sätta igång direkt.
Träningen gick OK, Vilda&Ebba va väldigt sega ..inte så konstigt. Lilla Silahs va duktig, där såg man framsteg!
Nu har vi landat i soffan och tänkte titta på en film, frågan är vilken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar