torsdag 25 november 2010

Ett ögonblick

Detta va nog det svåraste av dem alla, får man hoppa över?

Jag ska skriva om ett ögonblick, kan verkligen inte komma på någonting.

Ett av mina senaste finaste ögonblick va den 15 sep kl 21.00 när jag, mamma och patrik står i besöksrummet på djursjukhuset och väntar på att få se valparna. Vi visste att det va två vita och jämt fördelat med könen.

Idag hade jag och lollo tänkt träna på bk. Vi skulle tränat i går men eftersom patrik inte kunde träna så blev det spår istället. Idag skulle vi träna med patrik vart fortfarande inte riktigt bra så då hoppade vi träningen. Ja, dessutom hade vi ingen lust för träning idag, men strunt i det :)
Ebba har gjort illa tassen, ena trampdynan och hon har jätte ont. Haltar fram men såret ser "fint" ut för övrigt.
Därför så bestämde vi oss för att gå en lång promenad i pålsjöskog med bara Vilda & Silahs. Det va lääääänge sen jag hade egentid med Vilda, så det vart mysigt. Det blir oftast ebba som får egentid, hon behöver det mer :)
Vi gick iallafall en jätte härlig runda på 1,5 timmar i snön, varma och goa tack vare våra boxrar !
Vet inte om det blir lydnad denna veckan, lollo jobbar helg och jag tränar inte ensam! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar