torsdag 18 november 2010


Sony Ericsson X10 Mini

Den här finingen kommer hem till mig nästa vecka, jippi!! :)

Sony Ericsson Zylo

Och den här svarta kommer bli vår "hemtelefon".
Nu kan folk ringa oss hem men det kopplat till mobilen, najs!

Idag va patrik ledig och vi sov verkligen ut. Ja, jag får ju gå upp när Albin vaknar och är hungrig och bajsinödig. :)
Vid tre blev Albin äntligen trött så vi kunde lämna honom ensam medans vi fyra åkte till skogen och powerwalkade. Kan säga att jag är lite öm i rumpan nu.
Sen har vi handlat, blev alldeles för dyrt..som vanligt. suck!

Nu ska patrik på träning, tror jag?
Jag ska slappa på soffan skönt!

Visst ja, ringde till ett pensionat innan idag.. Vi ska dit och titta imorgon. Känns väl sådär att lämna tjejerna på ett pensionat men jag hittar verkligen ingen som kan hjälpa mig på måndag, när vi ska till ULLARED!!
Aja, vi får väl se hur det ser ut där borta. Det gäller EN DAG, de kan dem väl inte dö av? Mina guldklimpar.
Albin får vara på mammas jobb, han lämnar jag absolut inte bort!!


1 kommentar: