lördag 20 november 2010

Utställning i Åstorp

Idag har jag, mamma och Ebba varit på utställning i åstorp.
Det va fjärde året i rad, och det har gått bra alla gånger som vi ställt men idag va vi bara publik tråkigt nog.
Tanken var att jag skulle ställa Vilda idag, för jag trodde inte Ebba skulle ha en chans med den dommaren, men som tur var så va det snälla personer som sa till mig att jag inte fick lov att ställa Vilda idag pga. det inte gått 75 dagar sen hon fick valpar. Det är lag på att man inte får ställa ut då..
Jag ångrar mig djupt att jag inte anmält Ebba för det hade nog gått ganska bra upptäckte jag.
Vi va iallafall där och hejjade på våra kompisar, Lollo & Silahs vann sin klass dock bara med HP.
Stephanie va där och ställde ut två av sina grabbar, hon vart dock inte riktigt nöjd med resultatet. Nästa gång får hon torka Gandhi innan han ska in i ringen, höhö!
Anne ställde ut en hel del hundar och även Ann. Det gick väldigt bra för Ann idag, stort grattis!
BIR blev BUS som är Ebbas halvsyster. BIM blev Simba (twinbox) och BIR VALP blev Tiras valp, Ann´s fodertik.

Vilda och sonen Albin fick vara hemma hos Therese och busa med Saga. Nu har jag tre trötta hundar, finns inget bättre? :)
Ikväll blir det paj & andra godsaker hemma hos Therese & Jonny.

Är det för tidigt att ta fram julstjärnor? Näää .. Eller?


 

1 kommentar: