söndag 21 november 2010

Det här åt jag idag

Det här åt jag idag.
Jag började morgonen med  två knäckebröd, på den ena hade jag honung och på den andra hade jag en ny god kyckling mjukost.
Sen till "lunch" blev det två GI-mackor, med mjukost och tomat på.
Till kvällsmat blev det ris och korvgryta med smak av äppel och pepparrot.
Och nu ska jag inte äta mer, även om min sambo gärna vill åka och handla godis.



Imorgon bär det av till Ullared, kl 06.30 blir jag och patrik hämtade av svärmor och svärfar :)

Idag åkte Albin ut på blocket, nu håller vi tummarna för att det finns någon där ute som kan ge honom ett fint hem.

Idag har man städat och gjort fint här hemma, sen kom julstjärnorna upp, fint. Men ack va sur jag blev när patrik började ta i tomtarna, förfan! Det är för tidigt!
Nu har jag kommit hem från en skön promenad med tjejerna, gick alldeles ensam i mörkret. Måste dela med mig av min aggression!
Det va som sagt mörkt som natten, när jag passerar en mamma med sin son (sex år) så lyser han med en lampa på oss och säger heeeeej! Hej, svarade jag trevligt tillbaka. När jag kommer 2 meter framför dem så jagar ungen hundarna så dem höll ju på att skita på sig! De blev livrädda! Tror ni mamman säger till ungen att man inte ska jaga/skrämma hundarna? NEJ!


               Jag saknar Sara, och sara saknar lökringarna :)

1 kommentar:

  1. hahaha vad är det för jävla bild du lägger upp? tack! :P men jag saknar dig med ;)

    SvaraRadera