söndag 26 december 2010

Annandag jul

Vaknade imorse 07.45, i soffan. Satte mig upp, tänkte "vart är jag?"... Ja, sen så kände jag igen mig, men jag visste inte vad klockan va eller va det va för dag. Efter ett tag förstod jag ju ..
Men jag va alldeles ensam .. och det va tipptop här hemma. Jag måste somnat mitt i allt, ja de va bara fem st kvar. Det såg ut som f*n då ..
Haha, jag har deckat och inte hört något alls när de städat. Jaja, tar mig upp..på väg in i sovrummet så hör jag från hundrummet "gumman gumman, sara och nille sover där inne".. Ja, där låg patrik på en madrass med två tjejer och en kille, ja hundarna såklart ;) Karl sov inne i gästrummet och jag sneglade in i min säng där snarkade nille, med alla kläder på och ovanpå täcket. Sara sov som en liten bebis ;p haha ..
Det kallar jag bra fest.. !
Vid 10 så började alla vakna till liv, patrik gick ut en sväng med hundarna, sen gjorde han frukost åt oss. Duktig man jag har! De va mysigt att alla va här på morgonen. Sen la vi oss alla i soffan och kollade en film, som patrik & jag tyckte va bra :)

Man har inte rört sig många meter idag. Sara & nille har åkt hem.
Ikväll blir det asianfood .. Carl stannar tills imorgon.

Ja när nu orkar jag inte skriva mer. Jobb imorgon ja ..
Och klockan halv två ska jag & putte ta alla hundarna till veterinären. spännande..... !! ;p
Patrik tog en bild när jag är sur , ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar