torsdag 2 december 2010

Mina drömmar

Mina drömmar är väl egentligen inte så stora, eller jo, för mig är dem.
Inom hundvärlden vill jag komma långt, med tjejerna jag har vill jag tävla, både spår och lydnad. Mitt mål är att bli godkänd lägre, för att sen sätta högre mål. Men just nu är det en dröm att bara våga sig ut på tävling. För mig känns det så stort..
Jag hoppas jag fått fram fina, friska valpar för att sen fortsätta min avel. Jag vill få fram SNYGGA & TREVLIG boxrar.
En dröm är att flytta en liten bit UT, med stor trädgård och bästa möjliga hemmet för mina hundar, mig och patrik.
En annan dröm är såklart att hitta ett jobb som jag trivs med och där jag kan stanna :)
Jag hoppas att jag & patrik kommer leva lyckliga i alla våra dagar ;p
och så småååååninggggggooooom få fina friska barn !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar