tisdag 21 december 2010

Måndag .....

Ja, ni undrar väl varför det varit så dålig uppdatering här på bloggen?

Natten mellan söndag och måndag så vaknade jag av att patrik kräktes vid 02 ... jag började genast inbilla mig att jag också mådde illa. När han sen gick upp för andra gången så tyckte jag fort.f att jag mådde lite dåligt. Efter att ha legat vaken i sängen en stund så kände jag mig körig i magen. Gick ner för att leta rätt på nr till jobb så jag kunde sjuka mig om jag också skulle bli dålig och visst blev jag det...
Det är sjukt att vi blev dåliga samtidigt, men ganska skönt. För vi sov mestadels av dagen och mådde lika dåligt båda två. Våra stackars hundar hade nog den tråkigaste dagen ever.. Men de skötte dem bra, Albin va desto jobbigare :)
Vi kunde inte ens sätta oss upp utan att man blev helt slut ... fyfaan va jobbigt det är med vinterkräksjukan!
Idag har vi mått betydligt bättre. Vi bestämnde oss för att åka till skogen med våra fyrbenta vilket gjorde susen. Mådde mycket bättre av det.
Känner mig fort.f lite "svag" annars är allt bra.

De ringde från jobb precis.. Jag skulle jobba dubblapass imorgon och jobba tors. Men nu är jag sjukad.

Här kommer bilder från dagens promenad.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar