torsdag 9 december 2010

Ingen BK idag

Nej, Vi (jag) valde att inte åka till bk idag. Jag har inte varit hemma så mycket de senaste dagarna så de va skönt att vara ensam hemma lite.
Jag sov en liten(?) stund på soffan, underbart. Känns som hela hemmet rasar sammans men jag orkar verkligen inte ta tag i det.
Tvätten behöver plockas ner och tas upp och en ny maskin behöver startas. Jag skulle behöva tvätta sängkläderna också eftersom ebbabus har fått följa med mig upp och mysa på kvällarna :) Det finns inget mysigare än att ha ebba i sängen. Vissa håller inte med och tycker det är jobbigt när hon ligger ovanpå än. Men jag älskar det :) (nej, patrik är inte en av dem, han tycker också om ebbamys i sängen, men han får inte lov att ta upp henne eftersom det jag JAG som står för tvättandet ;p )

Imorgon blir en tuff dag och jag kommer vara helt slut imorgonkväll. Men det blir idol mys, inte så ansträngande. Vem tycker ni ska vinna? Jag tycker JAY, men Minna är också duktig. Jag va dock bombsäker på att det skulle bli Olle & Jay i finalen.

Idag blev det tre mackor till kvällsmat, orkar verkligen inte laga mat. Orkar ingenting ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar