söndag 12 december 2010

TRÖTT !

Igår va det tjejmiddag hemma hos helle, väldigt trevligt. Roligt med lite nya tjejer :)
God mat va det också....MMM efterrätten!
Jag tog det otroligt lungt med drickat, som jag lovat mig själv. Vi åkte in till stan och dansade hela natten inne på cardan. Där fanns många slemmiga typer igår.. Och va arga dem blir för man inte är intresserad, uee.
Hittade min sambo vid halv fyra och det tog ju ett tag innan man va hemma.
Somnade 04.30 och klockan ringde 07.00 Dvs 2,5 timmars sömn. Trodde knappt att det va sant när klockan ringde.
Mamma kom strax innan åtta och så åkte vi och hämtade Lollo och Silahs och sen körde vi hela vägen till Ann Wanker. Klockan 10.00 va vi på plats. Vi skulle lägga spåren åt varandra.
Mamma skulle lägga åt Tira, ett spår på ca 300 meter.
Alla gick iväg på vars ett håll och efter en stund möttes vi upp på pakeringen, ja alla utom min mamma. Vi väntade och väntade. Sen började vi ringa efter henne, men mobilen hade hon ju glömt. Efter en stund så börhade vi även kalla "mamma" "monica"...!
När det hade gått en halvtimme så gick jag, lollo och Ann ner på stranden för att se om hon hamnat där.. Men ikke. Efter det så hämtade Ann Tira i bilen för att gå sitt spår och förhoppningsvis hitta mamma. Hon gick och vi stannade och kallade och kallade.. Men fort.f ingen mamma..
Sen gick Ann och de andra iväg för att leta, de träffade även en man med en golden som skulle hjälpa till. Men de lyckades inte heller. Men ann gav inte upp och fortsatte helt ensam.
Jag kan säga att jag hann tänka det värta och vi tänkte alla att nästa steg är att ringa polisen. Efter nästan TVÅ TIMMAR så kommer hon .... tack gode gud för det.

Sen kunde vi fortsätta med det vi skulle.
Ebba hade väldigt bråttom och i början hade hon inte nosen i marken. Men efter en stund så skötta hon sig bättre. Hon har aldrig gått så långt spår men det va ju faktist riktigt roligt.
Sen va det Vildas tur och lollo fick gå med och titta. Jag säger bara WOW ! Hon är så noggrann, bra tempo och hon nosar i vartenda fotspår. Klockren .. även om hon tappade bort sig när de korstat spåret, men vadå?
Vi gjorde även uppletande, Ebba va super duktig och jobbade mer på djupet.
Vilda gjorde de bra första gången, men inte andra.. De kan inte alltid gå bra.

På vägen hem så fick Vilda ligga i knät, Ebba bredde ut sig så hemskt mycket ! Jag somnade nog , hihi. Sen packade jag upp allt, hängde upp tvätt och gjorde i ordning och nu har jag parkerat mig i soffan och snart kommer jag nog somna en stund.

Imorgon är det jobb. Om jag får för patrik så ska jag ha med Albin på jobb. Haha, hur kommer det gå?? Ja, det kan man fråga sig.

Bilder kommer förhoppningsvis snart. Både från gårkvällen och dagens spårträff.

1 kommentar: