lördag 18 december 2010

Lördag

Idag låg jag i sängen till 11.30, härligt. Albin vaknade först kl 8 och sen halv tio. Men jag ville ligga lite längre så vi gick upp och la oss en stund till :)
Jag fick städat här nere, det behövdes. En hel vecka sen sist. Patrik ska ta den andra våningen imorgon =)
Trodde patrik skulle komma hem klockan två och då skulle vi åkte till lollo och silahs.. men han kom ingen vart med tåget så han blev sen, MINST SAGT.
Det slutade med att micke fick komma och hämta mig så vi kunde gå ut och gå. Rundan gick bra, de fick springa lösa mycket för vi mötte inte en jäkel :)
Efter det så kom kaoset och hämtade mig och hundarna. Sandra, Vanessa, Savannah och patrik. Sandra trodde hundarna kunde sitta bak men det visade sig att bilen va lastad med massa verktyg. Det va precis att Vilda kunde få plats. Ebba och Albin fick sitta i knät på oss.
Sen åkte vi till maxi och handlade tacos. Hem, bytade om.. och sen in till sandra och barnen.
Goooo mat, massa mys i soffan och godis. Patrik la sig kl 22, de behövde han efter att ha sovit fýra timmar och blev 3 timmar sen från jobb :( stackars putte !!!
Nu har jag en jobbig lollo och luren, hon sjunger och räknar högt.. kan man slänga på luren och lådsas att den dog? jaa.. det kan man va?

Tror ni inte Vilda saknar dem? Jag gör !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar