onsdag 1 december 2010

Vad hade jag på mig idag?


Idag slipper ni bild. Dagens look , haha .. mjukiskläder !! :) Det är det bästa, därför går jag i det varje dag, höhö!

Idag har jag som sagt haft fullt upp som hundvakt och barnvakt. Efter bara en liten stund tog jag ner Vilda och Ebba och det visade sig gå hur bra som helst. Tilda och Albin är heeeelt slut!! Som de har busat men även sovit tillsammans :) Vid 12.00 träffade jag Vickan, tog med mig Vanessa i barnvagn och valparna. Vickan är högdräktig(haha) och ska snart ha barn, så hon orkar gå lika mycket som de små. De går ungefär i samma takt också. Väldigt lagom vill säga. Vanessa somnade gott i vagnen och istället för att väcka henne fick hon sova klart utomhus, så efter en timme vaknade en pigg och glad tjeje.
Vid 15 följde jag och V med vickan till Alicias dagis, det vart ju så fint väder.
Halv fem blev V hämtad och då åkte jag och patirk i illfart till lollo så jag kunde gå med de stora vovvarna. Kall mörk promenad men det uppskattas :)
Vi hann knappt hem innan Tilda också blev hämtad. Nu har vi ätit & jag har hunnit ducha, nu ska det bli lite kvällsmys.

En mycket god nyhet, dem har ringt från jobb. X-antal gånger idag!! Jag har fått en hel del nya tider i kökeN denna månaden, jiiiippi. Åsa sa att de va väldigt nöjda med mig, så glad man blir.
Så nu ska jag jobba tors och fredag denna veckan GOOOTT!
Bus x fyra
Fina julklappar
Tilda har deckat
Albin också?
Gott med middag !
Vinkelivink
Zzzzzz
Vilda busar med sina små
Söta va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar