fredag 24 december 2010

Låååååååååå

ååååååång promenad med Lollo & Silahs, avklarad !
Klockaan 09.45 möttes vi för att rasta hundarna ordentligt. Det va kallt, blåsigt och allmänt rått men men, vad gör det?
Det blev en promenad på 2h20min! Slå det ni, en julaftonsförmiddag.
Vi är nog världens bästa boxerägare? Inte sant?
Hundarna fick chansen och springa mycke lösa också, det tycker dem om. (såklart)
Nu har jag två trötta vuxna hundar och en trött valp, Albin fick vara hemma hos mamma och hade tydligen busat med leksaker och katterna hela tiden. Själv har jag ont i huvudet men ska slappa en stund på soffan nu innan det ska firas jul.
Klockan 15 ska vi åka hem till patrisk föräldrar.. men tyvärr så har patriks mamma åkt på influensan och ligger faktist på sjukhuset..jag vet .. det kunde väl inte blivigt sämre? Det är så tragiskt .. att hon inte kan komma hem på julafton. Stackars ronny, barnen och barnbarnen :( Jag tycker mest synd om susanne som ska behöva ligga där .. usch!!!
Vi ska ta en paus vid sex tiden och åka hem och ta ut Vilda och Ebba och ge dem käk. Sen ska vi tillbaka och då kommer kanske tomten?? :)
Ska bli mysigt att fira jul med patriks familj i år.
Nej , nu ska  jag bli av med huvudvärken. Inge bra att ha när man ska umgås med en 1 åring och en 3 åring :)

God jul på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar