onsdag 29 december 2010

Leeeeeeeeeedig !

Idag är jag ledig, det behövdes. Har arbetat och trotsat mitt halsont så jag behövde verkligen sova ut idag.
Igår åkte jag och putte och hämtade lollo och silahs och körde ut till sofiero för att gå en promenad. Alla hundarna kunde springa lösa hela rundan. Lille Albin börjar tuffa till sig och vill också vara med i dem hårda lekarna. Han trillar mest omkull men han tycker det är roligt iallafall.
Vid 6-7 tiden åkte jag och mamma till väla. Hann ju inte med så många affärer, typ fyra? Jaja.
Handlade två tröjor, inte på rean men de va billiga från hm. Bara mys tröjor :)
När jag kom hem hade sara kommit dit, det gillar vi.
Blev en film, "Buried". Hela filmen utspelar sig i en låda, men den va bra enligt mig.
Efter det så satt sara och jag uppe och tittade på True blood ! åååh som jag saknat det :) Kollade på första avsnitten bara.

Just nu tittar jag på rädda Willy, jag älskade filmerna när jag va yngre :)
Annars väntar jag mest på att det ska hända något. Det är ju grymt fint väder idag, så jag vill ut med hundarna någonstans.
Jaja, vi får väl se vad dagen bjuder på?

Jobb imorgon och sen på fredag är det nyårsafton .. vad händer då? Synd att alla är upptagna annars hade vi kunnat ordna något hemma hos oss. Vi lämnar INTE hundarna ensamma på nyår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar