lördag 4 december 2010

Min första kyss

Min första kyss, det vart inte riktigt som jag tänkt mig.
Vi låg ensamma i ett tält och skulle sova över, i min trädgård. Jag vart 12-13 år.
Han böjer sig fram, våra läppar möts och han kör in sin tunga i min mun, vet ni vad jag gör? Jag biter honom, riktigt hårt!! Jag tyckte det va så obehalig känsla , tunga mot tunga. hahaha!


I torsdags så var patrik snäll nog och köra mig och lollo så vi kunde spåra.
Vi hoppade av bilen, la vars ett spår åt hundarna och sen gick vi en lagom runda så spåret fick ligga till sig. Lilla Albin fick följa med på rundan.
Spåret la vi på ett fält, inte så bra terräng och det är ett under att man inte vrickat foten. Men det började redan bli mörkt när vi la spåren så det va ingen idé att lägga dem inne i skogen..
Denna gången tittade vi inte på varandra när vi gick spåren. Först ut var Silahs, han hade tagit spåret fint men missade en apport.
Sen var det ebbas tur, även hon gjorde det bra och tog båda vinklarna bra, men gick över en apport så jag backade 2 meter (jag vet) och då tog hon den.
Och vilda tog även sitt jätte snyggt.
Något possetivt med att spåra i mörkret var att man kunde omöjligt se var man hade gått så det var bara till att lita på hunden. Och det är ju lite ovant eftersom man brukar vara säker på precís var man gått.


Igår tog vi en promenad i pålsjöskog, jag, patrik, alla hundarna och min bror. Lagom sådär efter fredagseftermiddag.
Albin fick även stanna hos min bror som bett om att få passa honom. Albin är fortfarande kvar och vi ska hämta honom strax.

Sen åkte vi hem och fixade oss snabbt för att sen åka ner till stan och titta på en cabaret. Det var ovanligt men roligt, tyckte både jag och patrik.


Efter det så åkte vi hem till fabbe & vickan som gjort goooood sushi, väldigt uppskattat. Men som vanligt åt jag alldeles för mycket och mådde skit där efter.
Vi tittade på idol och spelade skipbo.

En mysig fredag !! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar